فرهنگی

ساخت وبلاگ

نحوه عملکرد دستگاه برش ليزر

برش ليزري يک تکنولوژي است که با استفاده از يک اشعه قدرتمند براي برش مواد مختلف (نظير چوب، مقوا، پلکسي و ...) استفاده مي‌شود. در اين روش پارامترهاي لازم و ابعاد مورد نظر از طريق سيستم رايانه به دستگاه برش ليزر داده شده و دستگاه ليزر با سرعت و دقت و قدرت زياد شروع به برش دادن و ساخت طرح مورد نظر مي‌نمايد که در اين حين بخش اضافي ماده مورد نظر تبديل به آب، بخار و سوخته مي‌شود.

p0tr_c1.jpg

دستگاه‌هاي توليد ليزر مي‌توانند انواع مختلفي از ليزر را ايجاد نمايند. که از انواع آن مي‌توان به ليزر گازي، ليزر شيميايي، ليزر راديو اکتيو و ليزر جامد اشاره کرد. اما ليزر‌هاي پرکاربرد در صنعت غالباَ از دو نوع ليزرهاي گازي و جامد هستند که در ادامه به بررسي ساختار و کاربرد هرکدام مي‌پردازيم.

  • ليزرهاي گازي

به نقل از خبرگزاري ايلنا، به ليزرهايي که ماده فعال آن‌ها گاز است، ليزرهاي گازي مي‌گويند. ليزرهاي گازي معمولا حجيم هستند و و هر چه پر قدرت‌تر باشند، اندازه آ‌ن‌ها بزرگتر خواهد بود. نکته مفيد در رابطه با ليزرهاي گازي اين است که آن‌ها بسيار يکنواخت‌تر و همگن‌تر از جامدات هستند، و مي‌توان براي پر کردن و خنک نمودن آن‌ها از يک مدار بسته استفاده کرد.

ليزرهاي گازي خود به سه دسته ليزرهاي اتمي، ليزرهاي يوني و ليزرهاي مولکولي تقسيم مي‌شوند.

ليزر مولکولي CO2 در زمره مهم‌ترين و کارآمدترين نوع از ليزرهاي گازي به شمار مي‌رود. ليزرهاي گازي دي اکسيد کربن در مقايسه با انواع ديگر ليزرها بازده بيشتري دارند و براي برش پلاستيک، لاستيک و فلزات تا ضخامت يک سانتي‌متر به کار مي‌روند  و در در زمينه‌هاي مختلف از جمله جوشکاري، برش استيل، الگوبري، جوش هسته اي و صنايع نظامي مورد استفاده قرار مي‌گيرند.

 جالب است بدانيد زماني‌که  باريکه خروجي ليزر دي اکسيدکربن کانوني شود، مي‌تواند الماس و صفحات فولاد ضخيم را در عرض چند ثانيه برش دهد.

  • ليزرهاي جامد

ليزر حالت جامد ليزري است که در آن ماده ليزري، بلور يا شيشه‌اي است که داراي خط طيفي فلوئورسان تيزي است. اين ماده تحت برانگيختگي اپتيکي قوي در طول موج فلوئورسانس عمل مي‌کند.

ليزر ياقوت اولين ليزر حالت جامد است که درسال 1960  ميلادي با موفقيت عمل کرد، دانشمندان اخيرا تحقيق  بر روي ليزر حالت جامد با اندازه کوچک را مورد بررسي قرار داده‌اند.

 اين نوع جديد از ليزرهاي جامد بر خلاف ساير ليزرها داراي طول موج پهن‌تري بوده و قابليت تنظيم دارند در صورتي‌که ساير ليزرها تنها در يک محدوده ?درصدي قابليت تنظيم و نوسان داشتند.

ليزرهاي قابل تنظيم حالت جامد در طيف سنجي‌هاي فيزيکي و شيميايي بکار گرفته شده‌اند و کاربرد آن‌ها تحول شگرفي را در طيف سنجي اتم‌ها و مولکول‌ها ايجاد کرده است. به نحوي که مي‌توان اذعان داشت که پيشرفت و توسعه چشمگير صنعت مخابرات در زمينه فيبر نوري مرهون بکارگيري سيستم‌هاي ليزري حالت جامد بوده است.

  1. انواع ليزرهاي جامد
  1. ليزر (YAG): در حال حاضر، کاربردي‌ترين ليزر حالت جامد که براي پردازش و ماشين کاري مواد بکار مي‌رود، ليزر ياگ YAG است. بلور YAGسخت است و کيفيت اپتيکي خوب و ضريب هدايتي بالايي دارد. اين ليزر پهناي خط باريک، بهره بالا و آستانه ليزري پاييني دارد. ليزر YAG در درجه اول براي برش و حکاکي فلزات و سراميک‌ها استفاده مي‌شود.
  2. ليزر(Nd:YAG): در ميان ليزرهاي حالت جامد يون فلزي، ليزر Nd:YAG بيشترين کاربرد را دارد. لعل يوتريم آلومينيم (YAG) آلاييده به نئوديميم داراي خواص ويژه‌اي است که آن را براي عمل ليزري مناسب ساخته است.

اضافه کردن يون‌هاي فلزي به ليزرهاي حالت جامد امکان ساخت انواع مختلف سيستم‌هاي ليزري را فراهم کرده و توانسته کيفيت پرتوهاي خروجي را به شکل قابل توجهي بالا ببرد. ليزر Nd:YAG از اضافه کردن 0.1 تا 1 درصد يون نئوديميم  به بلورYAG ساخته مي‌شود که طول موج گسيلي اين ليزر 1.06 ميکرون و گاهي 1.32 ميکرون است. از ليزر Nd:YAG براي تضعيف ماده و حکاکي روي قطعه و در مواقعي که قدرت بسيار زياد مورد نياز است، استفاده مي‌شود.

  1. ليزر Er: ليزرهاي ايربيوم به خاطر داشتن دو طول موج ويژه اهميت دارند، اما از نظر انرژي خروجي خيلي قابل توجه نيستند. بلور YAG که با چگالي بالا به يون‌هاي ايربيوم آلاييده شده است يک خروجي در 2.9 متر و شيشه فسفات آلاييده به ايربيوم خروجي در 1.54 ميکرومتر دارند. از آن‌جايي که هر دو اين طول موجها توسط آب جذب مي‌شوند باعث شده اين ليزرها کاربردهاي جالبي در پزشکي داشته باشند.

طرز کار دستگاه برش ليزر cnc

فرايند کار به اين نحو مي‌باشد که ابتدا توسط نرم افزارهاي نقشه کشي و طراحي از قبيل اتوکد، کورل دراو و ادوب ايلوستراتور و با ابزار خط اقدام به طراحي مي‌کنيم، سپس طرح مورد نظر شما بر روي نرم افزار دستگاه برش ليزري بارگزاري مي‌شود و با استفاده از نرم افزار و با توجه به جنس و ضخامت جسمي که قرار است برش داده شود به تنظيم سرعت و قدرت دستگاه مي‌پردازيم سپس به وسيله نرم افزار طرح مورد نظر به وسيله نازل و با استعمال اشعه ليزر از يک خروجي قوي ليزر بر روي جسم مورد نظر بريده مي‌شود، آب مي‌شود، مي‌سوزد يا تصعيد مي‌شود و سرانجام فرآيند برش آغاز مي‌گردد.

اما از آن‌جايي که اشعه خارج شده فاقد قدرت لازم جهت برش دقيق قطعات مي‌باشد، براي افزايش توان ليزر و موازي كردن مسير بازتاب پرتوها لازم است از آينه‌هايي با درصد بازتابش بالا استفاده شود تا فوتون‌ها بتوانند بين دو آينه بازتاب كنند، بعد از انجام اين فرآيند نور خارج شده را به کمک لنزفوکوس به حالت نقطه‌اي درآورده و بر اجسام مي‌تابانيم انجام اين فرآيند سبب تشديد توان ليزر و در راستاي برش اجسام گردد.

از آن‌جا که عمل ليزر گرماي زيادي ايجاد مي‌کند و توان ليزر را تا حد زيادي کاهش مي‌دهد پس بايد به فکر راهي براي خنک کردن تيوپ ‌ ليزرها و آينه‌ها باشيم.

يک روش خنک کردن سيستم، استفاده از جريان گاز مي‌باشد. و روش ديگر استفاده از سيستم خنک کننده گردش آب مي‌باشد . عبور گاز و يا گردش آب علاوه بر خنک کردن تيوب ليزر و آينه‌ها باعث مي‌شود تا مواد اضافي که بعد از برش  به صورت براده‌هايي در لبه‌هاي جسم باقي مي‌ماند پاکسازي گشته و سطحي کاملا صاف از برش ليزر حاصل گردد.

از دستگاه برش ليزري شرکت رادوکس مي‌توان براي برش انواع مختلف فلزات نظير طلا، نقره، آهن، پلاتين، برنج، کروم، استيل و همچنين جهت برش غير فلزات همانند مقوا، ام دي اف، چرم، لاستيک، پلکسي، جير، چوب، کف پوش و موکت و ... استفاده نمود.

اين موارد باعث شده است که شرکت رادوکس به عنوان قطب اصلي اين صنعت در خاورميانه شناخته شود.

براي راهنمايي جهت خريد و همچنين ثبت سفارش خدمات برش ليزر مي‌توانيد به آدرس https://radoxgroup.com/ و يا با شماره تماس 0212776 تماس حاصل نماييد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نحوه,عملکرد,دستگاه,برش,لیزر, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 174 تاريخ : سه شنبه 27 آبان 1399 ساعت: 7:29

فوايد و مزاياي اپليکيشن

 در سالهاي اخير اسمارت فونها نقش بسيار مهمي را در زندگي افراد ايفا کرده اند امروزه کمتر کسي است که از موبايل هاي هوشمند استفاده نکند و بايد اعتراف کنيم موبايل جزو جدا نشدني زندگيمان شده است. هر روزه درصد بالايي از داد و ستدها و فعاليت ها به صورت آنلاين و از طريق اپليکيشن‌ها انجام مي شوند. اما چرا اکثريت افراد به اپليکيشن ها علاقمند هستند و شمار زيادي از کارها به اين سمت سوق پيدا کرده است و مهم تر از همه با توجه به علاقه ي افراد به اين موضوع رسالت ما در استفاده از اين ابزار براي پيشبرد اهداف آموزشي مان چيست.

    • محدوديت زمان و مکان را بي معني کرده است!

      مطمئنا همه ي ما ترجيح مي دهيم به جاي رفتن به کلاس هاي آموزشي که حتما در زمان معين و مکان خاصي برگزار مي شود فارق از هدر دادن زمان رفت و آمد و بدون صرف انرژي با زدن چند دکمه در اپليکيشن مطالب مورد نيازمان را مطالعه کنيم . حذف محدوديت هاي مکان و زمان مهمترين دستاورد اپليکيشن هاست به اين صورت افراد در هر ساعتي از شبانه روز و در هر مکاني مي توانند به فراگيري بپردازند.

  • مطلع شدن به موقع از اخبار و اطلاعات

    نياز است بعضي اخبار و اطلاعيه ها در اولين فرصت به فراگيران اطلاع رساني گردد و اپليکيشن موبايل در دسترس ترين گزينه براي اينگونه اطلاع رساني هاست.

  • احترام به همه شخصيتها !

    ببايد بدانيد که توانايي و شخصيت افراد براي آموزش ديدن متفاوت است براي همين بعضي از افراد در طول شب از سطح يادگيري بهتري برخوردار هستند بعضي ها ترجيح مي دهند از هر فرصتي براي يادگيري استفاده کنند شايد افرادي را ديده باشيد که در متروها يا اتاق انتظار کتابي در دست دارند و در حال مطالعه هستند اپليکيشن ها به افراد اين امکان را مي دهند که هر زماني احساس بهتري براي يادگيري دارند از آن بهرمند شوند.

  • کاربري آسان اپليکيشن

    شايد اين سوال به ذهنتان خطور کرده باشد مزاياي اپليکيشن را نرم افزارهاي تحت وب نيز تاحدودي براي ما فراهم مي کند اما اگر خدمات آنلاين صرفا از طريق وب ارائه شوند باز هم محدوديت‌هايي نظير عدم دسترسي هميشگي به مرورگر مناسب و اينترنت پرسرعت، وجود يک اپليکيشن را ضروري مي‌کنند. هر چند که از طريق گوشي موبايل به مرورگر و وب نيز دسترسي خواهيم داشت ولي اپليکيشن‌ها در موبايل رابط کاربري بسيار آسان‌تري دارند و اين امکان را به فراگير مي دهند با يکبار دانلود مطالب آموزشي ديگر نياز به اينترنت پر سرعت و دانلود مجدد مطالب نداشته باشند.

تا اينجا از مزاياي ابزار اپليکيشن براي فراگيران آموزش گفتيم هر چند همين جذب فراگيران و ترغيبشان به آموزش يکي از بزرگترين مزايا براي کساني است که خدمات آموزشي ارايه مي کنند اما اپليکيشن ها براي خدمات دهنگان بسيار مفيد تر و ارزشمندتر از اينها ست.

  • ارتباط بيشتر با فراگيران

    وجود يک اپليکيشن در موبايل فراگيران به مانند اين است که شما هميشه همراه آنها هستيد اپليکيشن ها امکان ارتباط بيشتر را با فراگيران ايجاد مي کند.

  • کاهش هزينه ها

    شايد صحبت در اين مورد که اپليکيشن ها باعث صرفه جويي در هزينه هايمان مي شود کمي کليشه اي به نظر برسد اما حقيقت محظ است! بهتر است براي مجاب کردن ديگران و حتي خودتان قلم و کاغذ در دست بگيريد و هزينه هاي محل آموزش، حق الزهمه ي دست اندرکاران برگزاري دوره ها، هزينه هاي متفرقه مانند پذيرايي وسايل جانبي مثل جزوات و کاغذ و حتي اياب ذهاب فراگيران را حذف کنيد ! حذف اين هزينه ها دستاوردي بسيار ارزنده براي شماست. يک اپليکيشن آموزش به شما کمک مي کند بودجه ي آموزشيتان را صرف بهبود محتوي و برگزاري کلاس هاي آموزشي بيشتر کنيد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : فواید,و,مزایای,اپلیکیشن, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 203 تاريخ : چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت: 0:34

رگلاژ پنجره دوجداره زير نظر اساتيد مجرب در گروه برديا پنجره

خريد و استفاده از پنجره دوجداره

استفاده و خريد پنجره دوجداره اين روزها بسيار مرسوم مي باشد. عمده ترين مسائلي که سبب مي شود تا مردم رو به خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره در منزل مسکوني خويش آورند؛ وجود مزايا و ويژگي هاي قابل توجهي بسيار زيادي از جمله عايق بندي اين نوع از پنجره ها و زيبايي ظاهري آن هاست که شما مي توانيد با خريد پنجره دوجداره از اين مزيت ها نهايت بهره را ببريد.

در منازلي که پنجره دوجداره استفاده مي شود؛ ساکنان موجود در آن نسبت به ساير منازل ديگر مي توانند از تمامي مزيت هاي شايان ذکر پنجره هاي دوجداره نهايت بهره را ببرند. به همين جهت است که سيل عظيمي از مردم اين روزها رو به سمت تعويض پنجره قديمي با دوجداره آورده اند تا بدين ترتيب بتوانند با خريد و استفاده از پنجره هاي دوجداره اين گونه از پنجره ها را به عنوان جايگزيني براي پنجره هاي قديمي خود کرده و براي هميشه از شر پنجره هاي قديمي، خود و خانواده خويش را خلاصي بخشند.

اما در هر صورت بايد اين نکته را نيز در نظر داشت که رگلاژ پنجره دوجداره نيز يکي از مشکلات و عيب هايي به شمار مي رود که ممکن است در پنجره هاي دوجداره رخ دهد که توجه به اين مسئله نيز بسيار حائز اهميت است و پيش از خريد و استفاده از اين نوع پنجره ها بايستي به اين نکته نيز توجه داشت.

 

رگلاژ پنجره دوجداره

 

رگلاژ پنجره دوجداره چيست و چه مشکلاتي را ممکن است در پي داشته باشد؟

رگلاژ پنجره دوجداره به اين معنا و مفهوم است که  ممکن است بر حسب اتفاق و سهل انگاري نصاب و يا بر حسب حوادث مختلف در طول دوره استفاده به يکباره با اين مشکل مواجه شويد که گيري به هنگام باز و بسته کردن در پنجره ها رخ دهد و شما را با اين مشکل مواجه سازد که نتوانيد به خوبي روزهاي نخست در پنجره خود را باز و بسته کنيد و اين مشکل ممکن است شما را تا يک مدتي آزار دهد. به همين جهت است که بهتر است به هنگام مواجه شدن با چنين مشکلي با يک تعميرکار خوب و کارکشته در تماس باشيد.

تعميرکاران گروه برديا پنجره در تهران در اين راستا توانسته اند به قدري مهارت و توانايي را کسب کنند که به راحتي بتوانند از پس هر گونه مشکلي بربيايند و حتي در صورت نصب پنجره هاي دوجداره با در نظر گرفتن رگلاژ پنجره دوجداره به خوبي پنجره ها را دقيق در قالب خود قرار مي دهند که کوچکترين مشکلي براي شما صورت نگيرد و در صورت بروز هر گونه اتفاقي آن ها مي توانند با توجه به مهارت و توانايي و حمل کردن کوله باري از تجربه و تخصص در زمينه تعمير پنجره دوجداره و رگلاژ پنجره دوجداره مي توانند مشکلات و معايب موجود در اين پنجره ها را برطرف کرده تا شما بتوانيد با آرامش خيال به کار خويش ادامه دهيد.

آشنايي بيشتر با گروه برديا پنجره

گروه برديا پنجره به عنوان يکي از گروه هاي تخصصي و کارآمد در زمينه توليد و نصب و نيز تعمير پنجره هاي دوجداره مي باشد که شما مي توانيد تمامي خدمات ارائه شده خود را در اين زمينه با اطمينان خاطر تمام به اين گروه بسپاريد.

براي ارتباط گيري با اين گروه تخصصي مي توانيد به صورت حضوري به آدرس: تهران، خيابان سبحاني (16 متري اميري)، کوچه رحيمي، پلاک 50 و يا آدرس کارخانه توليدي اتوبان تندگويان، اتوبان هاشمي، قلعه حاج موسي پلاک 203 و يا با شماره تلفن: 02128421512 تماس حاصل نماييد و حتي به صورت غير حضوري نيز مي توانيد درخواست خود را با مسئولين فروش در وب سايت www.upvcrepair.com در ميان بگذاريد تا در اسرع وقت به سفارش شما رسيدگي شده و بهترين خدمات را به شما ارائه سازند.

پس در هر شرايطي در صورتي که نياز به خريد و يا تعويض و تعمير پنجره هاي دوجداره داشتيد؛ مي توانيد با اين گروه تخصصي، سفارش يا مشکل خويش را در ميان بگذاريد و از ارائه خدمات با کيفيت و درجه يک آن ها اطمينان حاصل نماييد.

 

 تعويض پنجره قديمي با دوجداره

 

 تعويض پنجره قديمي با دوجداره؛ به عنوان راهکاري مطمئن

اگر به دنبال راهکاري مطمئن و مثمر به ثمر در منزل خويش هستيد و مي خواهيد آرامش را به منزل خويش آوريد تا هيچ گونه سر و صداي زيادي، آرامش شما را مشوش نسازد؛ مي توانيد از همين امروز به فکر تعويض پنجره آهني با دوجداره باشيد. چرا که فکر تعويض پنجره هاي دوجداره با دوجداره امروزه ذهن خيلي از افراد را به خود مشغول ساخته است.

اما در عين حال مي بايست به مسئله رگلاژ پنجره دوجداره نيز توجه شود که شما در صورت تعويض پنجره هاي قديمي و آلومينيومي خود ممکن است بعد از يک مدتي با اين مسئله مواجه شويد. پس در صورت مواجه شدن با اين مسئله و معضل، بهتر است هر چه زودتر مراتب را به يک تعميرکار مجرب و کارکشته اي سپرد تا با بهره گيري از تجربه و تخصص بالايي که آن ها دارند؛ بتوانند خيلي زود مشکل رگلاژ پنجره دوجداره خانه هاي شما را برطرف نموده تا بدين ترتيب شما بتوانيد به خوبي از پنجره هاي دوجداره در منزل خويش نهايت بهره را ببريد.

بنابراين در صورت که قصد تعويض و استفاده از پنجره هاي دوجداره در منزل خويش داريد؛ مي توانيد با در نظر داشتن رگلاژ پنجره دوجداره و مشکلات احتمالي آن ها در کنار تمامي مزيت ها و ويژگي هايي که پنجره دوجداره دارند؛ هر يک از مدل هاي آن ها را خريداري نموده و براي منزل خويش يا اداره و مکان هاي ديگر آن ها را مورد استفاده قرار دهيد.

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

 

قيمت پنجره دوجداره وين تک

بسياري از افراد هستند که پيش از خريد پنجره هاي دوجداره به فکر قيمت آن ها هستند. به اين ترتيب قيمت پنجره دوجداره وين تک براي آن ها از اهميت بسزايي برخوردار مي باشد. بنابراين در صورتي که شما هم قصد خريد پنجره دوجداره داريد و مي خواهيد اين نوع از پنجره ها را در گروه توليدي وين تک يا ويستابست و هافمن خريداري کنيد؛ بايستي با در نظر گرفتن قيمت پنجره دوجداره وين تک با ساير شرکت هاي ديگر در اين زمينه و کيفيت و مواد اوليه اي که در آن ها به کار گرفته شده است.

در نهايت بهترين انتخاب پيش رو را در پيش گرفته و مدل مورد پسند و علاقه خود را خريداري کنيد تا بتوانيد به خوبي از وجود قابليت هاي آنان در منزل خويش بهره ببريد. ضمن اينکه اين شما مي توانيد با قيمت هاي مقرون به صرفه و ايده آل هر يک از پنجره هاي دوجداره را در وب سايت www.upvcrepair.com خريداري کنيد که خريد در گروه توليدي برديا پنجره براي شما مزاياي بسيار زيادي دارد.

بنابراين بهتر است در صورت خريد پنجره هاي دوجداره در انواع و اقسام مختلف خود را در اين وب سايت اينترنتي زير نظر مسئولين فروش اين وب سايت هم به صورت غير حضوري و هم به صورت حضوري خريداري کنيد که با قيمت هاي به صرفه تر اين پنجره ها را خريداري نموده و کليه مراحل نصب آن ها را نيز به دستان توانمند آن ها بسپاريد و حتي در صورت تعمير پنجره هاي دوجداره مي توانيد با مسئولين اين وب سايت اينترنتي از طريق راه هاي ارتباطي مختلف در تماس بوده تا بهترين انتخاب پيش رو را در اختيار داشته باشيد.

 

تعمير پنجره هاي دوجداره

 

تعمير پنجره هاي دوجداره

يکي از مسائلي که در خصوص تعمير پنجره هاي دوجداره مطرح مي باشد؛ رگلاژ پنجره دوجداره مي باشد که مي توان به ضرس قاطع اذعان داشت که رگلاژ پنجره دوجداره يکي از مشکلات شايع در اين نوع از پنجره ها علي رغم تمامي مزيت ها و ويژگي هاي شايان توجه آن ها مي باشد که شما مي توانيد در صورت مواجه شدن با رگلاژ پنجره دوجداره يا همان گير موجود به هنگام باز و بسته کردن اين نوع از پنجره ها، مراتب را به يک تعميرکار مجرب و کارکشته اي بسپاريد که توانايي لازم را در خصوص رگلاژ پنجره دوجداره و تعمير پنجره دوجداره يو پي وي سي دارند و مي توانند اين مشکل را براي شما برطرف نمايند.

گروه توليدي برديا پنجره با داشتن کادري مجرب و کارآزموده در اين راستا در طول ساليان مختلف توانسته است در جهت رفع رگلاژ پنجره دوجداره گام هاي مثبت و رو به جلويي بردارد تا بدين ترتيب شما بتوانيد در صورت مواجه شدن با مشکلات عديده اي که ممکن است در هر يک از پنجره ها از جمله رگلاژ پنجره دوجداره صورت بخشيده خيلي زود مشکل به وجود آمده رفع گرديده و شما بتوانيد به راحتي پنجره هاي دوجداره خود را باز و بسته کنيد و با هيچ گونه گيري در اين مواقع رو به رو نشويد.

در صورت رفع گير يا رگلاژ پنجره دوجداره تقريبا مي توان گفت بيش از آن که ذهن شما معطوف به معايب پنجره هاي دوجداره باشد؛ بيشتر شما مي توانيد از مزاياي اين گونه از پنجره ها بهره مند شويد. در خصوص مزاياي پنجره هاي دوجداره نيز بحث شد. امروزه بر کمتر کسي مزايا و ويژگي هاي منحصر به فرد پنجره هاي دوجداره پوشيده و پنهان است و همه به ضرس قاطع مي دانند که در صورت رفع مشکل رگلاژ پنجره دوجداره مي توان اين نوع از پنجره ها را به عنوان بهترين پنجره ها براي منزل و سرکار خويش به کار بست.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : رگلاژ,پنجره,دوجداره,زیر,نظر,اساتید,مجرب,در,گروه,بردیا,پنجره, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 243 تاريخ : يکشنبه 18 آبان 1399 ساعت: 5:33

موفقيت در کنکور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در کنکور کار هرکسي نيست چون اصلاً کار راحتي نيست.

خيلي‌ها فکر مي‌کنند که چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه کنکور نيز باشند در صورتي که هيچ يک از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درک نمي کنند ابتدا بيايم کمي موضوع کنکور و مدرسه را بررسي کنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي کار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد کمتري دارند ثانيا هر درسي يک کتاب خاص دارد و هر درس يک روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل کنيد يعني کار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به کنکور از اين ديد نگاه کنيم چند ده کتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در کنکور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و کارآمد

اگر از اين ديد به کنکور نگاه کنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينکه در وضعيت کنکور قرار گيريد درک خواهيد کرد. حال سوال مي شود که چگونه است که هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند که از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند کار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود که مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط کتاب‌ها باشند چون کتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت کامل و خوب معرفي کردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان کم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينکه خيلي از دانش آموزان تا اسم کنکور مي آيد استرس مي گيرند و نگران کنکور خود مي شوند و به اصطلاح از کنکور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور که براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شکست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به کمک يک تير و کمان يک تانک را از پاي در بياوريد پس براي اينکه در کنکور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و کارآمدي داشته باشيد

موفقيت در کنکور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين کمک به شما خواهد بود منابع آموزشي کامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي کند آموزش کامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض کنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا کرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر کسي نباشد که در اين مسير به شما کمک و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي که دوست داريد را تهيه ميکنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد که به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يک موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي کنند و در مسير تاريک شما به سمت کنکور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌کنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد کنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است که در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود که اين الگوها به ما در حل سوالات کمک بسياري مي‌کند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است که با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يک مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج کردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد که راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به کارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشکال در کتاب ها وجود دارند که به صورت دو بعدي قابل درک نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است که دانش‌آموزان تست هايشان را کنار مي‌گذارند چون درک کردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل کردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشکال برطرف کرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش کنکور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش که موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده کرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در کنار همه اين موارد وجود يک مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شکست دادن کنکور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار کرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از موسسه آموزشي حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در کنکور با روش حرف آخر

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : موفقیت,در,کنکور‌,نیازمند,منابع,آموزشی,درست,خوب,و,کارآمد, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 215 تاريخ : يکشنبه 11 آبان 1399 ساعت: 18:13

چت روم فارسي

چت روم ها از گذشته تا به امروز به صورت گروه هايي به صورت عمومي و خصوصي براي بر قراري ارتباط ميان مردم و ملت هاي مختلف و زبان هاي مختلف بدون تبعيض نژادي و جنسيتي بوده و هر کسي مي تواند در اين گونه نرم افزار يا سايت ها فعاليتي داشته باشد که در گذشته اين چت روم ها فقط در کشور هاي خارجي وجود داشته و به صورت جاوا اسکريپت بوده و تنها چت روم هاي ايراني از طريق ساخت چت روم براي ياهو مسنجر و گروه هاي ياهو مسنجر جهت ارتباط وجود داشت که پس از ورود موبايل ها به دنياي تکنولوژي نرم افزار نيمباز وارد بازار شد که با استقبال خوبي همراه بود و پس از آن به مرور سايت هايي مخصوص چت روم هاي فارسي به صورت جاوا افتتاح که پس از مدتي اين سايت ها تبديل به پي اچ پي شده و محبوبيت و امکانات فراواني به مرور پيدا کرد که امروزه نسل چت باران و چت روم هاي شلوغ و پر کاربر و پر طرفدار جهت سرگرمي و بر قراري ارتباط افتتاح شد  و اين چت روم ها در رقابت بوده و همچنين اين چت روم ها از امکانات فراواني مانند چت خصوصي و پروفايل و پست گذاشتن در پروفايل و ليست امتيازات و درجه بندي و عکس گذاشتن براي پروفايل و ريپلي و يا پاسخ پيام مانند تلگرام برخوردار مي باشد که اين امکانات باعث افزايش طرفدار اين سايت ها نسبت به گروهاي تلگرامي شده ولي متاسفانه در چند ساله اخير به دليل رعايت نکردن و نظارت نکردن مديران برخي چت روم ها بر سايت هاي خود اين چت ها فيلتر اعلام شده ولي هنوز هم چت روم هايي هستند که با نظارت و مديريت 24 ساعته و اخراج و بستن ايپي کاربران مختلف از انتشار پيام ها و يا تصاوير غير اخلاقي جلوگيري کرده و اميد واريم در چندين سال اخير چت روم هايي که نظارت کامل دارند مجوز و تاييديه از سازمان فيلترينگ گرفته و بر فعاليت خود ادامه دهند .

چت باران

چت باران يکي از قديمي ترين چت روم هاي فارسي بوده که در زمان خاصي قبل از فروش اين چت روم به کاربراني با امار انلاين 1200 نفر در لحظه ميرسيد که پس از شلوغ بودن و کيفيت بالاي اين چت روم دامنه اصلي اين چت روم به قيمت بسيار بالايي فروخته شد و پس از مدتي سايت هاي خارجي دامنه اصلي اين چت روم را خريداري کرده و استفاده ميکنند ولي کاربران اين چت روم دوباره دامنه هاي متعددي ساخته و قصد بر برپايي دوباره اين چت روم داشته که متاسفانه باز هم افرادي سود جو بدون نظارت بر چت روم هاي خود اسم اين چت روم را در سازمان فيلترينگ زير سوال برده و اين چت روم ها هم نيز فيلتر مي شوند ولي عسل چت امروزه با مديريتي 24 ساعته و نظارت کامل مانع از انتشار مطالب غير اخلاقي مي شود و قصد بر ساخت محيطي امن براي کاربران چت روم ها را دارد . 

ققنوس چت

ققنوس چت که از سال 1390 شروع به فعاليت داشته و اولين نسخه از اسکريپت اي تي چت را وارد بازار کرده و با قالبي اختصاصي وارد بازار شد محبوبيت شديدي در زمينه چت روم ايجاد کرد که متاسفانه پس از مدتي اين چت روم بسته شد به دليل مشکلات سروري و سپس در سال 1397 دوباره فعاليت خود را شروع کرد و خوشبختانه باز هم محبوبيت شديدي در بين کاربران پيدا کرد به طوري که از پس گذشت يک ماه با امار 700 انلاين در لحظه مواجه شد و اسم و نام خوبي در بين کاربران چت رومي داشته زيرا با نظارت کامل اين چت روم مديريت مي شد و امروزه با اسم ققنوس چت همه اين چت روم را مي شناسند

d738432_.jpeg

 

چت روم چيست ؟

چت روم فضايي اجتماعي براي سرگرمي انسان ها مي باشد چون انسان ها در طول زندگي خود نياز به هم صحبت دارند به همين دليل افرادي که از تنهايي رنج برده و يا دچار مشکلات خانوادگي هستند و هم صحبتي ندارند وارد فضاي چت روم شده و اينگونه هم سرگرم مي شوند و هم از آن تنهايي نجات پيدا کرده که در ابتدا به تاريخچه چت روم ها مي پردازيم که از گذشته چت روم ها به صورت تصويري و صورتي و متني بوده که از مهمترين بنيان گذار هاي چت روم سايت ياهو مسنجر بوده که پس از مدتي که بازدهي مسنجر هاي اين سايت بزرگ به بازدهي پاييني رسيد اين سايت چت روم هاي خود را بست و امکان ساخت چت روم در ياهو مسنجر برداشته شد و فقط اخبار روز دنيا و ساخت ايميل از جمله اقدامات ياهو مسنجر مي باشد و افرادي زيادي از طريق ياهو مسنجر باهم اشنا شده و حتي به ازدواج ختم شده است که از آن با ورود وي چت و نيمباز و امکانات بي نظيري که اين سايت ها داشت ياهو مسنجر بخاطر اپديت نبودن و قديمي بودن خيلي گمنام شد و پس از مدتي وي چت به دليل همکاري نکردن با جمهوري اسلامي ايران داخل کشور ايران فيلتر شد و مردم به وايبر و تلگرام و واتس اپ روي اوردند که خداروشکر از بين اين شرکت ها واتس اپ توانست جاي خوبي در ايران پيدا کند و تلگرام هم به همان دليل وي چت از گود خارج شد و اينستاگرام که سايتي مخصوص عکس گذاري بود با گشايش قسمت دايرکت توانست توجه کاربران را به خود جلب کند  و همچنين مکاني براي چت کردن و دوست يابي باشد در بين اين ها طراحان ايراني با کپي برداري از سايت هاي خارجي توانستند اسکريپت اي تي چت را بر روي هاست نصب کرده و پس از ترجمه و فارسي سازي توانستند اولين چت روم هاي ايراني را بنيان کنند که اين چت روم ها با استقبال چشم گيري مواجه شد و پس از مدتي با اپديت اين اسکريپت ها و نبودن مديريت درست بر روي چندين سايت به دستور سازمان فيلترينگ اين سايت ها فيلتر شد که صاحبان چت روم ها به دليل خرج هاي بالايي که روي سايت هاي خود انجام دادند با تغيير ادرس هاي خود سعي بر از دست ندادن کاربران خود داشته اند .

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چت,روم,ها,از,گذشته,تا,به,امروز, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 219 تاريخ : پنجشنبه 8 آبان 1399 ساعت: 19:31

معرفي نهال گردوي مناسب مناطق سردسير تا کودهي و تغذيه کامل درخت گردو و خواص مغز آن :

گردو يکي از مغز هاي بسيار خوش مزه و ترد بازار کشور ايران مي باشد . از اين مغز از ساليان سال قبل در انواع غذاهاي ايراني استفاده مي کرده اند .از همين روي کاشت درخت گردو هم مورد استقبال قرار گرفته است . درخت گردو با توجه به اينکه معمولا در مناطق سردسير خوب پاسخ نميدهد اغلب مورد استفاده قرار نميگيرد اما با گذشت زمان کشور هاي فرانسه و امريکا با معرفي هر کدام يک انواع نهال گردو اين مشکل را مرتفع ساخته اند .دو گردوي چندلر و گردوي فرنور که بسيار هم در سالهاي گذشته مورد استقبال قرار گرفته است .

23vc_b1.jpg

اولين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو فرنور :

 گردو فرنور يکي از جديدترين نوع درختان فرانسوي مي باشد . اين نوع گردو داراي سايز متوسط و کيفيت بالا است .  گردو فرنور يکي از بهترين ارقام براي مناطق سردسيري و ارتفاعات بيشتر از1500 الي 2200 متر بالاتر از سطح دريا بسيار مناسب و مطلوب مي باشد . گردوي فرنور يکي از جديدترين درختان تجاري و پوست کاغذي است . نوع شکل اين گردو گرد بوده و داراي پوست کاغذي و قابليت جدا شدن راحت پوست از مغز مي باشد . يکي از مشخصات اين رقم  رنگ مغز روشن و  مقاومت به کرم سيب  و بينايي بلايت گردو مي باشد و همچنين مقاومت بسيار بالا به سرما . شاتون هاي گردو فرنور اغلب در سرما از بين نميروند همچنين اين رقم به عنوان گرده زا در مناطق کوهستاني  مناسب است . گلدهي نهال فرنور در اواخر فروردين صورت مي‌گيرد و معمولاً در هر گل ? تا ? گردو توليد مي کند .

دومين نهال گردوي مناسب مناطق سردسير نهال گردو پيوندي چندلر :

پيدا کردن نهال گردويي که بتواند در اب و هواي سرد نتيجه بدهد بسيار مهم مي باشد از همين روي بايد نهال هاي دير گل را برگزيد تا سرما ان را از بين نبرد .

 گردوي چندلر گردوي چندلر اين رقم يکي از برجسته ترين مورد کشت در کاليفرنيا است يکي از معروفترين و پر کشت ترين نهال گردو در جهان محسوب مي شود . به خاطر کيفيت بالاي مغز اين رقم و شفافيت آن بسيار با ارزش است .برداشت گردوي چندلر از اواسط تا اواخر فصل زراعي مي باشد .

گردوي چندلر داراي مقاومت بسيار بالا به سرما و آفات بوده و از ارتفاعات حدودا 1000 الي 1500 متر نسبت به سطح دريا بهترين منطقه ي کاشت اين رقم مي باشد .در حال حاضر محبوب ترين نوع گردو در ايالات متحده آمريکا همين رقم درخت گردو مي باشد . چند نفر با ساختار بدنه اي نازک و به شکل بيضي بزرگ که به راحتي از پوسته جدا مي شود.حال که به برسي بهترين نهال گردو مناسب مناطق سردسير به طور مفصل از سايت گلد نهال پرداختيم بهتر است اکنون به کودهي نهال گردو به پردازيم .

بررسي بهترين کود براي درخت گردو:

سوالي که بسيار پرسيده مي شود اين است که براي تغذيه ي مناسب درختان گردو بايد چکار کرد که از انواع کودهاي شيميايي ميتوان نام برد .

کود درخت گردو براي درختان گردو بسيار ضروري است ‌ براي اينکه با اين کار گردوي با کيفيت توليد مي کنند. درختان جوان در واقع نياز به کود بيشتري نسبت به درختان بالغ دارند . ما در اين مقاله قصد داريم شما را با کود درختان گردو آشنا کنيم . در حالت کلي قبل از اينکه درخت گردو در زمين کاشته شود باغ هاي گردو بر اساس وسعت و مساحت زمين و همچنين نوع خاک مورد آناليز قرار مي گيرند . در حالت کلي نوع کود و ميزان کود به نوع خاکي که نهال گردو قرار است در آن زمين کاشته شود بستگي دارد . همان طور که گفته شد تقويت خاک قبل از اينکه نهال گردو در آن کشته شود اهميت به سزايي دارد .

گفته شده در سايت  wikihow در حالي که گونه هاي مختلفي از گردو وجود دارد ، به ويژه گردو سياه و گردوي انگليسي ، دستورالعمل هاي اساسي کاشت و مراقبت همه شبيه هستند. هنوز هم ، به دليل وجود صدها نوع سازگار با آب و هواي مختلف و مقاومت در برابر بيماري ، کاشت آجيل از مناطق نسبتاً نزديک توصيه مي شود. درختان گردو مي توانند آجيل هاي خوش طعم و چوب بادوام و جذاب توليد کنند ، اما باغبانان خانه بايد توجه داشته باشند که آنها اغلب گياهان اطراف را از بين مي برند! همچنين به خاطر داشته باشيد که درختان گردو حدود 10 سال پس از کاشت شروع به توليد آجيل نمي کنند و توليد آجيل حدود 30 سال پس از کاشت به اوج خود مي رسد. شما مي توانيد از گردوهايي که غالباً جمع آوري آنها رايگان است اما تهيه آنها خسته کننده است يا نهال هايي که معمولاً نياز به خريد دارند اما به طور معمول ميزان موفقيت بالاتري دارند ، مي توانيد درختان گردو بکاريد ..

سودي که توي خريد نهال گردو هست ، تو خريد خونه فرمانيه نيست .

 دليل اين موضوع اين است که اين ميوه در سالهاي اوليه که در حال رشد و ريشه بندي مي‌باشد و داراي ريشه هاي زيادي است کودهاي آلي يا همان کودهاي حيواني بايد همراه با کوتاه شيميايي در فصل زمستان به صورت چال کود در سايه انداز درخت چال شوند  تا بدين صورت درخت گردو بتواند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و باردهي تامين کند . براي چاق کردن گردو در زمينه ‌اي که قرار است درخت گردو در آن کاشته شود بايد گودالي به عمق يک متر و عرض ?? سانتيمتر و به طول يک متر کنده شود و کود مورد نظر در آن ريخته شود و حتما اين چاله ها بايد در سايه درخت حفظ شوند . در حالت کلي براي اينکه درختان گردو بتوانند انرژي مورد نياز خود را براي رشد و ريشه تامين کند لازم است در چاله هايي که قرار است نهال گردو در آن کاشته شود انواع کودهاي شيميايي به صورت تمام کمال در آن ريخته شوند .بهترين کود شيميايي براي درخت گردو از همين روي بسيار حائز اهميت مي باشد .

برسي اينکه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟

 در اين مقاله به بررسي اسيدي و قليايي بودن برخي مواد غذايي بپردازيم و به بررسي برخي آجيل ها به خصوص گردو  اشاره كنيم نکته‌ قابل توجهي آنكه شايد شما هم تا به حال به آن توجه نكرده باشيد كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي ؟ اميدواريم تا پايان اين مطلب با ما همراه باشيد. بدن هر انساني براي عملكرد مناسب بايد ميزان PH آن به مقدار خيلي كمي قليايي باشد. بايد مواد قليايي و اسيدي و همچنين گردو اسيدي است يا قليايي را خوب بشناسيم تا در مصرف بيش از حد آن‌ها زياده روي نكنيم . نکته‌ خيلي مهمي كه بايد به آن اشاره شود اين است كه هيچ ماده غذايي خوب يا مضر نمي باشد. توجه كردن به اينكه اين نوع ماده‌ غذايي يا گردو به اين معني نمي باشد كه به دليل مصرف بعضي از آن‌ها از مصرف ديگر مواد غذايي ديگر بگذريم. راز سلامتي بدن و پوست زيبا حفظ تعادل بين مواد غذايي اسيدي و قليايي مي باشد. زيرا اين دو گروه براي بدن خيلي ضروري مي باشند .

در بين آجيل ها آيا گردو اسيدي است يا قليايي؟ در بين آجيل ها كه آيا گردو اسيدي است يا قليايي مي خواهيم به برخي از آن‌ها اشاره كنيم، آجيل هايي مانند فندق، پسته، بادام هندي و در نهايت گردو قليايي مي باشند. حبوبات لوبيا سفيد، لوبيا قرمز، لوبيا سياه، نخود، سويا، عدس و لپه هم جزء مواد غذايي اسيد خواهند بود. ميوه ها، سبزيجات اسيدي مي توان اشاره كرد به  زغال اخته، انگور فرنگي، زرد آلو، آلو، و ميوه هاي كنسروي، ذرت ، كدو حلوايي، زيتون، تره فرنگي، و آرتيشو.

خب اميدواريم از خواندن اين متن که از سايت گلد نهال برگرفته شده بود که اميدواريم از آن لذت برده باشيد .

برگفته شده از سايت گلد نهال : ( goldnahal.ir )

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : معرفی,نهال,گردوی,مناسب,مناطق,سردسیر, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 157 تاريخ : دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت: 0:44

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر کسب و کاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يک قاعده کلي است که هر فردي که وارد دنياي کسب و کار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يک شيوه بازاريابي است که هزينه بسيار پاييني براي صاحبان کسب و کار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب کرد. شما مي توانيد اقلام کم هزينه و موثري را که توجه مردم را به خودشان جلب مي کنند، پيدا کنيد و به وسيله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت کسب و کار خود بکشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي کسب و کارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض کنيد که يکي از اين هداياي تبليغاتي، يک فلش سفارشي باشد که نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي که اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي کنيد که بخشي از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و کارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض کنيم که شما يک کسب و کار مرتبط با تکنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي کسب و کارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيرکانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد که هميشه از آن استفاده کنند، اما اين فکر نيز در ذهنشان تداعي نشود که شما قصد داريد که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحميل کنيد. صاحبان کسب و کارهاي مختلف بايد به سختي تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يک تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه کسب و کار کوچکي داشته باشيد و چه صاحب کسب و کار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب کنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و کنفرانس هايي که در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينکه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند کارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و کارکرد مناسبي دارد. دوران کارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي که اين روزها با آن سر و کار داريم، اين است که تعداد کارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده که اخيرا به کيف خود نگاهي بيندازيد و کارت ويزيتي در آن مشاهده نکنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي کنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است که ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي کنيم که اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي کارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي کمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينکه به خود زحمت تهيه کارت ويزيت بدهيد و تنها يک کارت ويزيت ديگر به کيف پول مردم اضافه کنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاک :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات کسب و کار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باکيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه کسب و کارهايي که مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يکسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است که در ديد قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شکل‌هاي مختلف از کلاه استفاده کرده‌ايم، بدون اينکه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان کلاه تبليغاتي هستند که به يک ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. کلاه تبليغاتي يه کلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يک برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب کلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشرکت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس هاي کار يک وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شرکت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به کنکاش وادار مي کند. لباس کار تبليغاتي مي توانند شروع کننده ي مسير بازاريابي شرکت شما باشند و در کنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هدایای,تبلیغاتی,را,در,اختیار,مشتریان,بالقوه,قرار,دهیم؟, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 220 تاريخ : شنبه 3 آبان 1399 ساعت: 16:48

 title  

اين الگوي آماده (تمپليت) شامل سوالات نظرسنجي درباره ميزان رضايت مشتريان به همراه نمونه‌ها و مثال‌هايي است که به مشاغل جهت ارزيابي ميزان رضايت مشتريان کمک مي‌کنند. تمرکز اين نظرسنجي‌ها بر ارزيابي نظر مشتريان درباره فاکتورهاي موثر در موفقيت مشاغل است و اين که يک کسب و کار تا چه حد موفق به ارائه خدمات شده است.

منابع دريافت پرسشنامه انلاين :

https://dl.cdu.edu.ua/user/profile.php?id=20385
http://saskatoon.cs.rit.edu:10001/u/overby0578
http://www.kzncomsafety.gov.za/UserProfile/tabid/255/userId/237155/Default.aspx
http://flgclassifieds.cce.coell.edu/author/overby0578/
http://imfl.sci.pfu.edu.ru/forum/index.php?action=profile
http://knsz.prz.edu.pl/forum/member.php?action=profile&uid=603656
http://techcommunity.biola.edu/people/overby0578
http://old.kam-pod.gov.ua/user/overby0578/
http://ipi.tspu.edu.ru/user/overby0578/
http://als.anits.edu.in/members/overby0578/
http://esri.handong.edu/english/profile.php?mode=viewprofile&u=188000
https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1196279.page
http://sualaptop365.edu.vn/members/overby0578.541897/
https://lwccareers.lindsey.edu/profiles/2076076-overby-shaw
http://galaxy.agh.edu.pl/~mfrankow/dydaktyka_forum/profile.php?mode=viewprofile&u=12200
https://independent.academia.edu/OverbyShaw
https://quakecatcher.net/sensor/team_display.php?teamid=21189
http://volunteer.cs.und.edu/csg/team_display.php?teamid=590598
http://web.jmjh.tn.edu.tw/~env/modules/profile/userinfo.php?uid=1968680
https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=10964028
https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/team_display.php?teamid=971475
http://wiki.soippo.edu.ua/index.php?title=%D0%9A%D0%BE

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نظرسنجی,ارزیابی,میزان,رضایت,مشتریان,(CSAT), نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 194 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 21:08

چطور از ارسال sms زمان بندي شده، براي بهبود ارتباط با مخاطبان استفاده کنيم؟ (زمان بندي ارسال sms هاي تبليغاتي و تأثير آن در توسعه کسب و کار)

g5m9_z6.jpg

پيام هاي متني يک راه عالي براي ارتباط با مشتريان فعلي شما هستند.

تصور کنيد براي يادآوري قرار ملاقات ها، به جاي اينکه بخواهيد با مشتريان تماس حاصل کنيد، بتوانيد اين امر مهم را به يک سامانه ارسال خودکار پيامک بسپاريد.

اين کار باعث ميشود تا مخاطب شما احساس کند که به حريم خصوصي او احترام گذاشته ايد.

بعد از دريافت پيامک، مخاطب احساس ميکند که، ارسال کننده به من اين فرصت را داده تا در زمان مناسب پيامش را بخوانم، و همين امر باعث ايجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد.

پيام هاي متني اتوماتيک چيست؟

پيام هاي متني خودکار،  پيام هايي هستند که در پنل ارسال sms ايجاد شده و با مشخص کردن زمام خاص براي ارسال آماده ميشوند.

ارسال قرار ملاقات، اطلاع مشتريان در مورد تحويل محصول، اطلاع از تخفيفات، اطلاع از وجود محصولات جديد، اطلاع رساني در مورد قرعه کشي و … از طريق پنل اس ام اس، قابل اجرا مي باشد.

مي توانيد پيام هاي متني را، بدون نياز به اينکه تا رسيدن زمان مناسب براي ارسال  منتظر بمانيد، از داشبورد سامانه پيامک ارسال کنيد. .

همه ي اين موارد قطعا با سامانه ارسال sms امکان پذير است. با اين قابليت، مي توانيد همه متون مهم را در تقويم خود يک بار براي هميشه ايجاد کنيد.

تبريکات، تسليت، اخطاريه و اقساط و نوبت دهي از انواع قابليت هاي اين نوع ارسال ميباشد.

پيام هاي دقيقه آخر:

در بعضي از موقعيت ها لازم است که يک مساله مهم و حياتي، در آخرين لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتريان برسد.

استفاده از ابزارهايي مثل ايميل و … در اين موقعيت ها کارامد نيست، پس بايد به راه حل بهتري فکر کرد.

سامانه ارسال sms بهترين راه حل در اين موارد ميباشد. سرعت بالاي ارسال، در دسترس بودن گوشي موبايل و درصد بالاي احتمال ديده شدن پيامک دلايلي است که باعث ميشود بهترين جايگزين باشد.

هرگز ارسال يک يادآوري مهم را فراموش نکنيد!!!

يکي از ويژگي هاي مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال sms، زمان بندي کردن ارسال ها براي ارسال در مناسب ترين زمان مي باشد.

اين نوع ارسال، اين امکان را به شما خواهد داد که بتوانيد اس ام اس هاي خود را، در تاريخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ي چند روز، چند ماه و حتي چند سال آينده تنظيم نماييد.

براي مثال ميتوانيد تاريخ تولد مشتريان خود را ثبت کنيد، سپس تنظيمات ارسال سالانه را انجام دهيد تا هر سال يک پيام تبريک تولد، براي مشتريان ارسال شود.

اين پيامک ها به صورت خودکار از طرف پنل پيامک، ارسال مي شود و نياز به دسترسي شما در زمان ارسال sms  نيست.

با کمک سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندي پيام هاي متني شما به دقت انجام شده و در زمان مناسب ارسال مي شود.

تاريخ هاي مهم را فراموش نکنيد !

ارسال sms از طريق پنل پيامکي براي افراد و سازمان هاي دولتي و خصوصي متفاوت است.

افراد عادي مي توانند براي يادآوري يک قرار ملاقات دوستانه يا تبريک تولد از سامانه ارسال و دريافت پيامک استفاده کنند، اما سازمان هاي دولتي و خصوصي براي يادآوري جلسات، پرداخت حق بيمه، سر رسيد چک و يا تبريک تولد به همکاران، ارسال پيشنهادات و… از پنل پيامک استفاده مي کنند.

ارسال زمان بندي شده در کمپين هاي بازاريابي  چه مزيتي دارد؟

در کمپين هاي بازاريابي ، ممکن است نياز باشد حجم تبليغات پيامکي در روز هاي مختلف متغير باشد، براي مثال نياز است که دريک روز 1000 پيامک و در روز بعد 3 يا 4 برابر اين ميزان، پيامک  ارسال شود.

در پنل پيامک ميتوانيد به راحتي اين موضوع را برنامه ريزي کنيد و براي هر روز ميزان مشخصي از ارسال را مشخص کنيد.

براي استفاده از يک پنل پيامکي حرفه اي، ابتدا ميبايست يک سامانه مورد اطمينان و حرفه اي را انتخاب کنيد.

پشتيباني سريع و 24 ساعته، ارائه گزارشات ارسال دقيق و  پاسخگويي سريع توسط افراد متخصص، از مهمترين مشخصه هاي يک سامانه اس ام اس مناسب ميباشد.

براي مطالعه مطالب بيشتر در اين زمينه به سايت https://medianasms.com/ مراجعه کنيد.

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چطور,از,ارسال,sms,زمان,بندی,شده,برای,بهبود,ارتباط,با,مخاطبان,استفاده,کنیم؟,(زمان,بندی,ارسال,sms,های,تبلیغاتی,و,تأثیر,آن,در,توسعه,کسب,و,کار), نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 228 تاريخ : جمعه 2 آبان 1399 ساعت: 13:21

چرا بايد هداياي تبليغاتي در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

هر کسب و کاري براي جذب مشتريان بالقوه، نياز به اقلام تبليغاتي يا همان هداياي تبليغاتي دارد. اين يک قاعده کلي است که هر فردي که وارد دنياي کسب و کار مي شود، بايد بدان آگاه باشد تا بتواند به جايگاه و موقعيت منحصر بفردي در بازار دست يابد. استفاده از هداياي تبليغاتي ، يک شيوه بازاريابي است که هزينه بسيار پاييني براي صاحبان کسب و کار دارد و مي توان به وسيله آن مشتريان جديدي را جذب کرد. شما مي توانيد اقلام کم هزينه و موثري را که توجه مردم را به خودشان جلب مي کنند، پيدا کنيد و به وسيله آن ها کم کم و به مرور زمان، افراد جديدي را به سمت کسب و کار خود بکشانيد.

 

اهميت هداياي تبليغاتي براي کسب و کارهاي مختلف مي پردازيم.

هداياي تبليغاتي درواقع باعث مي شوند تا مردم و مراجعه کنندگان، برند شما را بهتر ببينند و شما را به واسطه اين اقلام به خوبي به ياد بياورند. فرض کنيد که يکي از اين هداياي تبليغاتي، يک فلش سفارشي باشد که نام و لوگوي برند شما و نيز اطلاعات تماس بر روي آن درج شده است. هنگامي که اين فلش را به مشتريان داده و آن ها از فلش استفاده مي کنند، دائما کسب و کار شما در ذهنشان تداعي شده و نام برند شما را به ياد خواهند داشت. هميشه سعي کنيد که بخشي از بازار را که مد نظر کسب و کارتان است و نيز هدف نهايي خود را به ياد داشته باشيد و کارهايتان را در جهت برآورده سازي آن اهداف انجام دهيد. فرض کنيم که شما يک کسب و کار مرتبط با تکنولوژي داريد. در اين صورت، اقلامي مانند موس پد و  فلش سفارشي، يا حتي در مواردي ساعت روميزي گزينه اي بسيار عالي براي کسب و کارتان خواهد بود.

شما بايد هديه تبليغاتي مفيد و زيرکانه اي به مشتريان بالقوه ارائه دهيد که هميشه از آن استفاده کنند، اما اين فکر نيز در ذهنشان تداعي نشود که شما قصد داريد که محصولات و کسب و کارتان را به زور به آن ها تحميل کنيد. صاحبان کسب و کارهاي مختلف بايد به سختي تلاش کنند تا بتوانند نام و آوازه اي براي خود دست و پا کنند؛ درست مانند تماشاي تبليغات تلويزيوني يا ديدن يک تبليغات در اتوبان در حين رانندگي.

شما چه کسب و کار کوچکي داشته باشيد و چه صاحب کسب و کار بزرگي باشيد، وقتي هديه تبليغاتي مرتبط با برند خود که اطلاعات تماستان نيز بر روي آن ها درج شده، به مردم ارائه دهيد، مي توانيد مشتريان زيادي را به سمت خود جذب کنيد. اين اقلام را در رويدادهاي ويژه يا نمايشگاه ها و کنفرانس هايي که در آن حضور داريد، به عنوان هديه به مردم بدهيد. براي اينکه بتوانيد اقلام را در اختيار مردم قرار بدهيد، فرصت ها بي شمارند و مناسبت هاي مختلفي نيز در اين زمينه وجود دارد.

 

چرا بايد هداياي تبليغاتي را در اختيار مشتريان بالقوه قرار دهيم؟

 

اين اقلام مانند کارت ويزيت هاي تجاري مفيد است و کارکرد مناسبي دارد. دوران کارت ويزيت هاي تجاري به سر نيامده، اما مسئله اصلي که اين روزها با آن سر و کار داريم، اين است که تعداد کارت ويزيت ها در دنياي پيرامون ما، واقعا زياد است. آيا اتفاق افتاده که اخيرا به کيف خود نگاهي بيندازيد و کارت ويزيتي در آن مشاهده نکنيد؟ آيا واقعا از همه آن ها استفاده مي کنيد؟ اين دقيقا همان دليلي است که ما براي استفاده از هداياي تبليغاتي مانند فلش هاي سفارشي ارائه مي دهيم و با اطمينان اعلام مي کنيم که اين اقلام، جايگزين هاي بسيار خوبي براي کارت ويزيت ها هستند. شما با درج نام و لوگوي کمپاني (و حتي اطلاعات تماس) بر روي اين اقلام، به جاي اينکه به خود زحمت تهيه کارت ويزيت بدهيد و تنها يک کارت ويزيت ديگر به کيف پول مردم اضافه کنيد، مي توانيد با روشي جديد و ويژه به مشتريان بالقوه جديدي دست يابيد..

 

5- لوح تقدير

 

- هداياي تبليغاتي پارچه اي و پوشاک :

هداياي تبليغاتي پارچه اي نمادي از خدمات کسب و کار شما مي‌باشند. با طراحي هداياي اختصاصي و باکيفيت، تصويري حرفه اي از برند شما در ذهن مخاطبان و مشتريان نقش مي‌بندد. 

1- تي شرت تبليغاتي :

امروزه کسب و کارهايي که مي‌خواهند شناخته بشوند ويا داراي نمايندگي هاي متعدد مي باشند و يا  داراي ساختار يکسان هويت سازماني باشند اقدام به توليد تي شرت تبليغاتي مي نمايند اين نوع تبليغات اثر بيشتري بر روي مخاطب مي‌گذارد. و هميشه برند شما را به ياد مي ماند. محل درج لوگو بر روي اين هديه‌ به نحوي است که در ديد قرار داشته باشد. 

2- کلاه تبليغاتي :

بسياري از ما در طول زندگي خود به شکل‌هاي مختلف از کلاه استفاده کرده‌ايم، بدون اينکه توجهي به نوشته‌ها و طرح‌هاي چاپ شده بر روي آنها داشته باشيم؛ اين‌ها همان کلاه تبليغاتي هستند که به يک ابزار مهم در بازاريابي تبديل شده‌اند. کلاه تبليغاتي يه کلاه معمولي ساخته شده از مواد مختلف است که امکان چاپ کردن نوشته‌هاي تبليغاتي و يک برند خاص بر روي قسمت‌هاي مختلف آنها فراهم شده است. چاپ تبليغات در قسمت پيشاني و بر سمت نقاب کلاه رواج بيشتري دارد و معمولاًشرکت‌هاي بازاريابي و تبليغاتي از اين قسمت بيشتر استفاده مي‌کنند. 

3- لباس کار:

لباس هاي کار يک وسيله ي تبليغاتي و بازاريابي پر بازده براي شرکت ها و سازمان هاي تازه تاسيس محسوب مي شود . بسته به نوع کسب و کار ، لباس ها در معرض ديد عموم قرار مي گيرند و ذهن بينندگان را به کنکاش وادار مي کند. لباس کار تبليغاتي مي توانند شروع کننده ي مسير بازاريابي شرکت شما باشند و در کنار ساير ابزارهاي تبليغاتي شما استفاده شوند.

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : چرا,باید,هدایای,تبلیغاتی,را,در,اختیار,مشتریان,بالقوه,قرار,دهیم؟, نویسنده : kavoosifar student44e بازدید : 216 تاريخ : پنجشنبه 1 آبان 1399 ساعت: 16:02

لینک دوستان

خبرنامه